Totaal aantal pageviews

zaterdag 5 mei 2012

Beste medebloggers,

Ik ben trots op ons Innokitchen- blog. Ik kan echter helaas momenteel geen zinnige bijdrage leveren.
Ik zal a.s. maandag 7 mei ook niet aanwezig zijn in Eindhoven bij MLI omdat er nu andere prioriteiten zijn ivm gezondheid van mijn vader. Ik had gehoopt toch mijn aandeel te kunnen leveren maar lukt niet goed. Mijn vader is nu thuis ( met sondevoeding, mag niets drinken)  ivm niet te opereren slokdarmkanker en heeft veel zorg nodig waarbij ik ook een aandeel wil leveren ). Daarom mijn volgende voorstel :
Is het een idee om het blogschema van feedback te herschrijven zodat degenen die mij de komende tijd van feedback zouden voorzien ( Didi en Lambert ) feedback gaan geven aan degenen voor wie ik dat moest nl. 1 voor Mathieu en 1 voor Jennie ?
Dank voor alle feedback die ik inmiddels heb gekregen.
Ik heb nog wel door de literatuur-adviezen gekeken van uitdagend ontwerpen blog. Ik zal het boek met de titel  75 modellen van het onderwijs , zeker gaan bestellen. Ook werd ik geattendeerd op een mooie link voor studie MLI .http://www.scoop.it/t/master-leren-innoveren .
Hoop dat het allemaal in te passen is. Ik probeer binnenkort wel weer aanwezig te zijn indien mogelijk.
Groet en alvast dank voor meedenken,
Dienie

2 opmerkingen:

  1. Beste Dienie,

    Begrijpelijk dat je deze keuze (al is het eigenlijk geen keuze) maakt. Heel veel sterkte en kracht gewenst voor de komende periode.
    Dat je geen bijdrage kunt leveren aan feedback lijkt mij niet het probleem. En als ik iets voor je kan doen hoor ik het graag!

    Jennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Dienie,
    Ik begrijp, uit persoonlijke ervaring, precies wat je nu doormaakt. Woorden schieten tekort maar weet dat ik met je mee leef.
    De feedbackvraag zullen we binnen ons team zeker oplossen.
    Lambert

    BeantwoordenVerwijderen