Giel:
ROC Eindhoven - School voor autobranche en mobiliteit niveau 1 & 2
Project CGO maken als proef om te kijken hoe dit door te werken is. Er moet meer gekeken worden naar het Kwalificatiedossier, wat heeft de student nodig
Project: 8 weken, bijv. inspectie- of onderhoudsbeurt.
Studenten zelf met leervragen laten komen. Het proces vastleggen.
***
Mathieu:
De Frater van Gemert school - LO & LO2 op LWOO/ASS VMBO-t en HAVO school
Docent Lichamelijke Opvoeding voor LWOO VMBO
Vrije invulling vak gym in het tweede jaar, nog geen programma beschikbaar.
Vanuit positive psychology een programma op te zetten.
Vooral op sociaal emotioneel vlak gericht.
***
Lambert:
IBN Dienstcentrum - Adviseur opleiding & ontwikkeling / Bedrijfstrainer

IBN dienstencentrum
Allerlei ondersteunende activiteiten binnen één bedrijf.
Nu veel ad hoc werk. Wat staat er in de functiebeschrijving?
Wat komt overeen? Algemene kennis? --> Curriculum maken van het gezamelijk deel.
***
Marco:
ROC West-Brabant - Florijncollege Onderdeel MBO Oosterhout -
Bedrijfsadministratie niveau 2, 3 & 4

Curriculum bekijken en praktische instrumenten/taken ontwikkelen voor betere aansluiting doelgroep.
***

Dienie:
Fontys Opleiding Logopedie
Opleiding logopedie heeft een duidelijk curriculum.
Beter inzicht te krijgen in de stage en hoe deze zich verhoudt t.o.v. het curriculum.
Daar eventueel aanpassingen op maken.
***
Jennie:

Docent Speciaal Onderwijs & Onderwijsontwikkelaar
Herinrichten opleidingsweek doelgroep leraren (in training) voor speciaal onderwijs aan de hand van het model van Itin (1999) met behoudt van competenties en bovenliggende structuren. Liefst kader van nieuwe (maatschappelijke) ontwikkelingen van speciaal onderwijs.
***
Didi:

Opleiding Marketing en Communicatie.
Marketing al geïntegreerd, Communicatie nog niet als vak gegeven.
Uitgangspunt: Communicatieproject als basis (adhv kerntaken/competenties).
Daar de andere vakken hierop aan te laten sluiten (Nederlands, Engels, ICT etc.)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten